ကၽြန္ေတာ္တို႕ Myanmar IT Academy ၂ႏွစ္ျပည့္ အမွတ္တရ ဓါတ္ပံုေလးေတြပါ။

မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ။ျပီးခ့ဲတ့ဲ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တစ္ႏွစ္လံုး ကၽြန္ေတာ္တို႕ Blog ကိုလာလည္တ့ဲ မိတ္ေဆြေတြေကာ သင္တန္းတက္သြားၾကေသာ  Students မ်ားေကာ ၊ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီက Regular Customer ၊ Individual Customer မ်ားကို အားလုံးကို အထူးေက်းဇူတင္ျပီး စိတ္ခ်မ္းသာ၊ကိုယ္က်န္းမာစြာ အလုပ္အကိုင္ေတြ အဆင္ေျပ ၾကပါေစလိုဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ျပီးခ့ဲတ့ဲတစ္ ႏွစ္အတြင္း ရိုက္ျဖစ္တ့ဲ အမွတ္တရ ပံုေလးေတြတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။



ပထမဦးဆံုး ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရ႕ဲ Regular Customer (Global Sky Company) မွာ 
ကၽြန္ေတာ္ပဲမ်ားေနတာအလုပ္မလုပ္ခင္ေပါ့။




ကၽြန္ေတာ္ 54 လမ္းက Hotel မွာ Modem Error စစ္ေဆးတုန္းပံုေလးပါ။

54 လမ္္း Hotel က Modem and Router Device ပံုေလးေတြပါ။


Hardware အတန္းက Desktop Installation Practical လုပ္ေနတ့ဲ 
ကၽြန္ေတာ္တပည့္ႏွစ္ေယာက္ ပံုေလးပါ။


Hardware အတန္းက Laptop Installation Practical လုပ္ေနတ့ဲ 
ကၽြန္ေတာ္တပည့္ႏွစ္ေယာက္ ပံုေလးပါ။


စစ္ကိုင္းတိုင္း ကၽြန္းလွျမိဳ႕က ေစ်းထ့ဲမွာ Wireless Network Configuration လုပ္တုန္း ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ၊
ကၽြန္ေတာ္စီနီယာ ကိုမင္းစိုးရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တပည့္ ကိုေဇာ္ဘြန္းရယ္ အမွတ္တရပံုေလးပါ။



စစ္ကိုင္းတိုင္းကၽြန္းလွျမိဳ႕ေရာက္တုန္းသဖန္းဆိပ္ေရေလွာင္တမံ ကို စစ္ကိုင္းက
ညီေလးေတြနဲကၽြန္ေတာ္တို႕ အမွတ္တရပံုေလးေတြပါ။


စစ္ကိုင္းမွာ ညဘက္ Wireless Hotspot Server Configuration လုပ္ေနတုန္းကၽြန္ေတာ္ရယ္၊
စီနီယာကိုမင္းစိုးရယ္ တိုင္ပတ္ေနတုန္းပံုေလးပါ။

ဒီတစ္ခါေတာ့ စစ္ကိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထ့ဲပဲမ်ားတ့ဲပံုေလးေပါ့ဗ်ာ။



Network အတန္းကကၽြန္ေတာ္တပည့္ ညီအစ္ကိုေတြ Tplink Router နဲ CPE Configuration 
Practical လုပ္ေနတ့ဲ အမွတ္တရပံုေလးေတြပါ။


စမ္းေခ်ာင္းထ့ဲက Company တစ္ခုမွာ Service သြားလုပ္တုန္း ကိုမင္းစိုးနဲ ကိုေဇာ္ဘြန္းတို႕ပံုေလးပါ။




Hardware အတန္းက ကၽြန္ေတာ္တပည့္ႏွစ္ေယာက္ကို Motherboard 
အေၾကာင္း ရွင္းျပေန႕ကရိုက္ျဖစ္တ့ဲပံုေလးေတြပါ။





Network အတန္းက ကၽြန္ေတာ္တပည့္ ႏိုင္၀င္းေအာင္နဲ ကိုေဇာ္ဘြန္းတို႕ 
Wireless Hotspot Server ထိုင္ျပီး CPE နဲ Wifi 
လြင့္ျပီး Practical လုပ္ေနတ့ဲ အမွတ္တရပံုေလးပါ။


တစ္ရက္ မနက္ပိုင္း စိတ္ကူးေပါက္ျပီး ပဲမ်ားထားတ့ဲပံုေပါ့ဗ်ာ။


ကၽြန္ေတာ္တို႕ Myanmar IT Academy ရဲ႕ အမာခံမင္းသားႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ပံုေပါ့ဗ်ာ။


ျပီးခ့ဲတ့ဲ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တစ္ႏွစ္လံုး ကၽြန္ေတာ္တို႕ Blog ကိုလာလည္တ့ဲ မိတ္ေဆြေတြေကာ သင္တန္းတက္သြားၾကေသာ  Students မ်ားေကာ ၊ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီက Regular Customer ၊ Individual Customer မ်ားကို အားလုံးကို အထူးေက်းဇူတင္ျပီး စိတ္ခ်မ္းသာ၊ကိုယ္က်န္းမာစြာ အလုပ္အကိုင္ေတြ 
အဆင္ေျပ ၾကပါေစလိုဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။


လူၾကီးမင္းမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ။
 ဒီေန႕ကၽြန္ေတာ္ တို႕ Myanmar IT Academy 
(Network,Computer Training & Service Center) 
၂ႏွစ္ျပည့္တ့ဲ အထိမ္းအမွတ္
(Myanmar IT Academy Second Anniversary)
























3 comments:

  1. congratulations! good jobs Dude

    ReplyDelete
  2. အဲဒီအလုပ္ဝါသနာပါတယ္ဗ်ာ..အားက်တယ္...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger gadgets and widgets



This blog content is copyright 2013-2015 to the blog owner you can't copy or edit content without its owner permision. Powered by Blogger, Template by blogger widgets